A(z) Mazsola Konyhája oldalon az üzemeltető süti fájlokat (cookie) használ, az adatvédelmi szabályzat rendelkezései szerint. A süti fájlok a számítógépeden tárolódnak.

Étlapunk




Kedves Megrendelőink!

 

Nagy örömünkre szolgál, hogy éttermünk immár 5. éve működik a XI. kerületben, ahol úgy érezzük, sikerült az étel házhoz szállítással foglalkozó vállalkozások meghatározó részévé válnunk.

Segítséget szeretnénk kérni Tőletek, hogy ételeink még gyorsabban eljuthassanak Hozzátok. Időszakosan negatív kritikát kapunk a kiszállítás idejére vonatkozólag. Ezek mindegyikét kivizsgáljuk, levonjuk a megfelelő következtetéseket és hibáinkat igyekszünk kijavítani.

Nem csak Tőletek, hanem ételfutárjainktól is kapunk visszajelzéseket, valamint folyamatosan figyelemmel kísérjük túraidejüket és minden egyes alkalommal egyeztetünk velük egy esetlegesen sokáig tartó kiszállítási idő általuk tapasztalt okairól.

Ennek eredményeképpen összeírtuk azokat a rendszeresen előforduló okokat, hibákat, amiknek kiküszöbölésével Ti is segíthettek abban, hogy ételeink minél gyorsabban eljuthassanak Hozzátok. Kérjük, olvassátok át őket és ne feledjétek, egy-egy ilyen hiba esetenként akár 15-20 perces csúszást is okozhat egy megrendelt étel lakcímen, vagy munkahelyen történő átadásában. Ilyenkor beindul a dominó effektus és elkezd „csúszni” az összes következő rendelés korrekt, elvárható időben történő átadása.

Megrendeléseitek jó része weben keresztül érkezik hozzánk, vagy a saját weboldalunkon, vagy egy ételközvetítő portál használatával. Itt valamikor, valamilyen adatokkal regisztráltatok, amik lehet, hogy már módosultak. Változott a cím, változott a telefonszám, stb..

 

Rendelés kézbesítésének késését okozó, okozható problémák:

1.      Már nem él a megrendelő által megadott telefonszám, „ a hívott számon előfizető nem kapcsolható” választ kapunk érkezéskor, pedig a rendeléshez írt megjegyzésben az állt, hogy csörgessük meg a vevőt. Ilyenkor a futár a megadott címen elkezdi keresni „a tűt a szénakazalban”, ami akár 10-20 percig is eltarthat és dől a dominó…

2.      A telefonszám él, csörög, de nem veszi fel senki… Eredmény megegyezik az előző pontban leírtakkal.

3.      Budapesten sok olyan cím található, ahol adott házszámhoz több lépcsőház is tartozik (ezeket általában az ABC betűivel jelölik), de mi csak házszámot kapunk, további megjelölés nélkül. Ilyenkor az ételfutár lépcsőházról lépcsőházra megy, addig, amíg nem találja meg a keresett nevet. Amennyiben a megrendelőt Kovácsnak hívják, a kollégánknak nagy esélye van arra, hogy az épületegyüttesben lakó összes Kovácshoz becsenget…

4.      Előfordul, hogy a megrendelő olyan helyen tartózkodik, ami gépjárművel (motor, autó) csak nagyon pontos és naprakész helyismeret alapján megközelíthető (felbontották az utca elejét, túl kell menni 3 utcával és onnan lehet visszaforogni, stb.), az viszont nem szerepel a címhez fűzött megjegyzésben. Ilyenkor a futár a helyszínen szembesül a problémával, elkezd „kavarogni”, és hosszú percekig eltarthat, mire megtalálja a bejutáshoz vezető utat.

5.      Viszonylag rendszeres, hogy ételfutárunk megérkezik egy adott címre, bejelentkezik a megrendelőnél, hogy megérkezett, jelzik hogy jönnek, majd a futár kolléga 10-15 percig vár, mire megérkezik az átvevő. Ilyenkor az ételhordó táskában található többi cím is „várni kezd”…

 

Még nagyon sok esetet lehetne felsorolni, igyekeztünk a legfontosabbakat kiemelni.

 

Amit KÉRÜNK:

Segítsétek munkánkat azzal, hogy a rendelésetek elküldésekor minél pontosabban megadjátok azokat az adatokat, illetve egyéb információkat, amiknek birtokában leegyszerűsödik az ételek átadása, gyorsabban tudnak haladni kollégáink, így Ti valamint az utánatok rendelők is hamarabb hozzájutnak a megrendelt ételekhez.

Mintha egy ismerősötöknek kellene pár mondatban leírni, hogyan jut el hozzátok, és ha már eljutott, ott hogy talál meg Benneteket.

 

El kell fogadni azt a tényt is, hogy Budapesten működünk, ami sok esetben a kiszállításra, annak időtartamára negatív hatással van, illetve lehet. Mindenki számára ismerős a helyzet, mi történik a közlekedésben egy esős napon, amikor „beáll a város” valamint mit tud okozni egy délutáni csúcsforgalom.

 

Az éttermünk optimális működése érdekében a beérkezett megrendeléseket folyamatosan csoportosítjuk, konyhánk is ennek megfelelően készíti el és adja ki az ételeket, hogy futárjaink egy túra alatt akár több megrendelés kiszállítását teljesíteni tudják. Természetesen mindezt úgy szervezzük, hogy az általunk vállalt kiszállítási időt minden esetben igyekszünk tartani.

 

Előfordult, hogy az ételfutár megérkezésekor a megrendelő sértésnek vette, hogy a telefonos bejelentkezés kimerült egy megcsörgetésben, majd a telefon lerakásában.

Kérjük, ezért ne haragudjatok a kollégáinkra. Munkavégzés alatt privát telefont használnak, sajnos céges készüléket, ill. kártyát nem áll módunkban biztosítani számukra. Címre érkezéskor pedig kapucsengő, ill. egyéb az érkezést jelző eszköz hiányában ez az egyetlen lehetőségük annak a költségmentes jelzésére, hogy megérkeztek…

 

Köszönjük, hogy időt szántatok ránk és elolvastátok kérésünket!

Előre is köszönjük a munkánkat segítő együttműködésetek! A továbbiakban szép napot és jó étvágyat kívánunk!


Összesen: 0 Ft
Kedvezmény: 0 Ft
Fizetendő: 0 Ft